Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (47) Том 1 - 2016 : [81] Collection home page

Logo

Browse
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 81
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Концептуальні основи стійкого розвитку і вартості капіталу підприємства: аналітичний оглядЛемішко, О.О.
2016Механізми нейтралізації банківських ризиківКузьмак, О.М.
2016Ендаумент як джерело позабюджетного фінансування соціальних заходів в умовах децентралізації: зарубіжний досвід та його використання в УкраїніКампо, Георгіна Михайлівна; Розман, О.В.
2016Інвестиційний потенціал: сутність поняття та проблеми оцінкиЗдреник, В.С.
2016Розвиток інтернет-трейдингу в Україні: реалії та перспетиви сучасностіЖувагіна, І.О.; Філіпішина, Л.М.
2016Систематизація факторів виникнення кризових явищ у банківській сферіЖовтанецька, Я.В.
2016Стратегія забезпечення фінансової стійкості підприємств в умовах сучасних викликів та загрозДавиденко, Н. М.
2016Інвестиції у вищій освіті: особливості, тенденції та проблемиГончаренко, М.Л.
2016Оцінка рівня забезпеченості регіонів України небанківськими фінансовими послугамиБачо, Р.Й.
2016Дослідження теоретичних засад боргової безпеки державиБарановський, О.І.
2016Монетарне регулювання економіки України: поточні виклики та задачіАржевітін, С.М.
2016Управління системою економічної безпеки торговельного підприємства: системно-кібернетичний підхідШуміло, О.С.
2016Вплив фінансової кризи на стан дебіторcько-кредиторської заборгованості підприємств ЛьвівщиниШот, А.П.
2016Аналіз ресурсного потенціалу підприємства як фактор оптимізації бізнес-процесівШевчук, Н.С.; Гайдаєнко, О.М.
2016Світовий рітейл: тенденції розвитку та конкурентні позиціїЧорна, М.В.; Кушнір, Т.Б.; Волосов, А.М.
2016Теоретико-прикладні засади соціально-економічної взаємодії підприємствФещур, Р.В.; Тимощук, М.Р.; Яворська, Н.Р.
2016Організаційно-управлінський механізм процесу адаптації підприємстваСомов, Д.О.
2016Методичний супровід стратегічного аналізу кадрового та організаційного забезпечення потенціалу туристичних підприємствСаух, І.В.
2016Методичний підхід до оцінювання автомобільного ринку в УкраїніРифяк, Р.Р.
2016Маркетинг довіри як сучасна парадигма розвитку маркетингу на підприємствах транспортно-логістичної системиПопова, Н.В.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 81
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed