Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11556
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТеличко, Наталія Вікторівна-
dc.date.accessioned2017-01-26T12:12:59Z-
dc.date.available2017-01-26T12:12:59Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationТеличко, Н. В. Особливості системного підходу до формування педагогічної майстерності вчителів початкової школи [Текст] / Н. В. Теличко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 190–192. – Бібліогр.: с. 192 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11556-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано сутність системного підходу. Визначено основні ознаки системи. Конкретизовано проблеми різного ієрархічного рівня, що виступають об’єктом системного аналізу формування педагогічної майстерності майбутніх учителів початкової школи. Акцентовано увагу на характеристиці однієї із ознак системи, що визначає особливість реалізації системного підходу – розчленованість на компоненти. Ключові слова: система, системний підхід, системний аналіз.uk
dc.description.abstractIn the article the essence of the systems approach is grounded. The main features of the system are defined. The problems of different hierarchical levels, which are the object of systematic analysis of pedagogical skills of primary school teachers, are concretized. Attention is focused on the characterization of one of the characteristics of the system, which defines feature of a systematic approach – dissection into components. Key words: system, systematic approach, systematic analysis.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectсистемаuk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.subjectсистемний аналізuk
dc.titleОсобливості системного підходу до формування педагогічної майстерності вчителів початкової школиuk
dc.title.alternativeFeatures of the system approach to formation of pedagogic excellence of primary school teachersuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.