Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12008
Title: Історико-ретроспективний аналіз формування педагогічної майстерності вчителів початкової школи
Other Titles: Historical-retrospective analysis of formation of pedagogical skills of primary school teachers
Authors: Теличко, Наталія Вікторівна
Keywords: педагогіка, історія, учитель, педагогічна майстерність
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Теличко, Н. В. Історико-ретроспективний аналіз формування педагогічної майстерності вчителів початкової школи [Текст] / Н. В. Теличко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 172-175. – Бібліогр.: с. 175 (8 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена необхідністю підготовки висококваліфікованого вчителя початкової школи, який володіє творчим підходом до навчання молодших школярів. Формування педагогічної майстерності сучасного вчителя базується на врахуванні результатів практичної діяльності кращих учителів і наукових пошуків багатьох дослідників з проблем удосконалення педагогічної діяльності в історичному аспекті. Досвід формування педагогічної майстерності вчителів України на різних історичних етапах буде корисним для сучасних педагогів. Ключові слова: педагогіка, історія, учитель, педагогічна майстерність.
The relevance of the material stated in the article is caused by the demand of society in training of a highly qualified and competitive teacher of a primary school who owns the creative approach in teaching primary school pupils. The primary school teacher pedagogical mastering forming is based on the developments and achievements of the best-recognised teachers and scientific findings of considerable quantity of researchers on the issues of pedagogical activity mastering under the historical aspect. The experience of Ukrainian teachers pedagogical mastering forming on various historical layers will be useful for nowadays pedagogues. Key words: pedagogic, history, teacher, pedagogical mastering.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12008
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.