Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21242
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дуло, Олена Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Чернов, Віктор Дмитрович | - |
dc.contributor.author | Ляховець, Лариса Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-22T12:43:06Z | - |
dc.date.available | 2018-10-22T12:43:06Z | - |
dc.date.issued | 2018-09-19 | - |
dc.identifier.citation | Дуло О.А. Корекційно-розвиваюча роль фізичних вправ у школярів з вадами слуху /О.А. Дуло, В.Д. Чернов, Л.О. Ляховець //Україна. Здоров'я нації. - 2018. - №3/1 (51). - С. 25 - 27. | uk |
dc.identifier.issn | 2077-6594 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21242 | - |
dc.description.abstract | Отримані в ході констатуючого педагогічного експерименту дані наочно ілюструють оздоровчі, розвиваючі та корекційні впливи фізичних вправ на загальний розвиток дітей і підлітків середнього і старшого шкільного віку серед хлопців і дівчат. Згідно з нашим висновком, правильно організований процес адаптивного фізичного виховання здатен компенсувати негативні наслідки порушень слуху для розвитку сфери фізичного і моторного розвитку школярів із вадами слуху, позитивно вплинути на їх стан здоров'я і загальний розвиток особистості | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Науково-практичний журнал "Україна. Здоров'я нації" №3/1 (51), 2018 | uk |
dc.subject | фізичні вправи | uk |
dc.subject | вади слуху | uk |
dc.subject | школярі | uk |
dc.subject | адаптивне фізичне виховання | uk |
dc.title | Корекційно-розвиваюча роль фізичних вправ у школярів з вадами слуху | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри клінічних дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dulo_article.doc | 95.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.