Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25342
Title: Визначення елементів маркетингового управління машинобудівним підприємством за умов євроінтеграції
Other Titles: Определение элементов маркетингового управления машиностроительным предприятием в условиях евроинтеграции
Determination of elements of market management by machine-building enterprise under the conditions of euro integration
Authors: Піскун, Д.Н.
Piskun, D. N.
Keywords: управління підприємством, машинобудівна галузь, маркетингова діяльність, елементи маркетингового управління, стратегія розвитку, управление предприятием, машиностроительная отрасль, маркетинговая деятельность, элементы маркетингового управления, стратегия развития, enterprise management, machine building industry, marketing activity, elements of marketing management, development strategy
Issue Date: 2018
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Піскун, Д. Н. Визначення елементів маркетингового управління машинобудівним підприємством за умов євроінтеграції / Д. Н. Піскун // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 22, №Ч.3. – С. 27–30.
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: У статті автор проводить дослідження процесу управління маркетинговою політикою промислового під- приємства. Визначено основоположні завдання служби маркетингу суб’єкта господарювання. Наведено управлінські підходи щодо вдосконалення основних елементів у системі менеджменту маркетингової діяльності із визначенням чинників, які найбільш суттєво впливають на систему маркетингового управління. Деталізовано систему складників маркетингового управління вітчизняних підприємств машинобудівної галузі в умовах обрання країною європейсько- го вектору розвитку. Охарактеризовано маркетингову стратегію розвитку як одного із важливих елементів механізму управління маркетинговою діяльністю.
В статье автор проводит исследование процесса управления маркетинговой политикой промышлен- ного предприятия. Определены основополагающие задачи службы маркетинга предприятия. Приведены управленче- ские подходы по совершенствованию основных элементов в системе менеджмента маркетинговой деятельности по определению факторов, которые наиболее существенно влияют на действующую систему маркетингового управления. Детализирована система составляющих маркетингового управления отечественных предприятий машиностроительной отрасли в условиях избрания страной европейского вектора развития. Охарактеризована маркетинговая стратегия раз- вития как один из важных элементов механизма управления маркетинговой деятельностью.
In the article the author carries out the research of the process of management of the marketing policy of the industrial enterprise. The basic tasks of the marketing service of the subject of management are determined. The managerial approaches concerning improvement of the basic elements in the system of management of marketing activity with the definition of the factors which have the most significant influence on the operating system of marketing management are given. The system of components of the marketing management of domestic enterprises of the machine-building industry in the conditions of the country's European development vector is detailed. The marketing strategy of development as one of the important elements of the management mechanism of marketing activity is characterized.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25342
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 22 Частина 3 - 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Піскун Д. Н..pdf268.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.