Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/316
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКозубовська, Ірина Василівна-
dc.contributor.authorПостолюк, Марія Іванівна-
dc.date.accessioned2014-12-10T07:47:52Z-
dc.date.available2014-12-10T07:47:52Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКозубовська, І. В. До питання про психологічні аспекти педагогічного менеджменту [Текст] / І. В. Козубовська, М. І. Постолюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 72–74. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 74 (4 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/316-
dc.descriptionIn this article the general issues of management have been discussed, including the management in the field of education. Special attention has been paid to the different styles of management in professional activity. Key words: management, pedagogic management, styles of management, professional activity.uk
dc.description.abstractВ статті розглядаються питання управління загалом і педагогічного менеджменту зокрема. Увага зосереджується на характеристиці різних стилів управління та їх ефективності у професійній діяльності. Ключові слова : управління, педагогічний менеджмент, сти-лі управління, професійна діяльність.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectпедагогічний менеджментuk
dc.subjectстилі управлінняuk
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk
dc.titleДо питання про психологічні аспекти педагогічного менеджментуuk
dc.title.alternativeTo the issue of psychological aspects of pedagogical managementuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014
Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.