Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3513
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛабінська, Богдана Ігорівна-
dc.date.accessioned2015-07-10T11:24:24Z-
dc.date.available2015-07-10T11:24:24Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛабінська, Б. І. Історіографія дослідження розвитку методики навчання іноземних мов на західноукраїнських землях (друга половина ХІХ – перша половина ХХ ст.) [Текст] / Б. І. Лабінська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 98–104. – Бібліогр.: с. 104 (1 назва).uk
dc.identifier.urihttp://dspace.uzhnu.edu.ua:8080/jspui/handle/lib/3513-
dc.identifier.urihttp://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3513-
dc.descriptionThe article deals with the historiography of rearch of methodology of teaching foreign languages in the Western Ukrainian (the second half of the XIX – the first of the XX century). The approaches to to classification of historical materials are revealed according to the degree of formalization, according to chronology, to the dagree of adjoining of sources, to functionality. The historiography of the scietific problem is conventionally divided into three periods: the first period – 1867–1890; the second period –1890–1918; the third period – 1918–1939. Key words: historiography, lmethodology development, foreign languages, Western Ukrainian Lands. Науковий вісник Ужгородського національного університету 104uk
dc.description.abstractУ статті розкрито історіографію дослідження розвитку методики навчання іноземних мов на західноукраїнських землях (друга половина XIX – перша половина XX ст.). Подано підходи до класифікації історичних матеріалів за ступенем формалізації, за хронологією, за ступенем дотичності джерел, за функціональністю. Історіографію наукової проблеми умовно поділено на три періоди: перший період – 1867–1890 рр.; другий період – 1890–1918; третій період – 1918–1939 рр. Ключові слова: історіографія, розвиток методики, іноземні мови, західноукраїнські землі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectісторіографіяuk
dc.subjectрозвиток методикиuk
dc.subjectіноземні мовиuk
dc.subjectзахідноукраїнські земліuk
dc.titleІсторіографія дослідження розвитку методики навчання іноземних мов на західноукраїнських землях (друга половина ХІХ – перша половина ХХ ст.)uk
dc.title.alternativeResearch historiography of methodology of teaching foreign languages in the western ukrainian lands (the second half of the xix – the first half of the xx century)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.