Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/351
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСивохоп, Ярослав Михайлович-
dc.date.accessioned2014-12-16T08:17:18Z-
dc.date.available2014-12-16T08:17:18Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСивохоп, Я. М. Інноваційні підходи до підвищення кваліфікації педагогів з питань формування здорового способу життя учнівської молоді [Текст] / Я. М. Сивохоп // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 155–157. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 157 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/351-
dc.descriptionThe author of the article has considered the problem of teachers' postgraduate training concerning the formation of skills of healthy lifestyle of school youth. The role of postgraduate education institutes in these processes has been described. Attention has been drawn to the problem of aggravation of the state of health of school youth. The effective methods of work with audience have been defined. The role and importance of interactive technologies that are used in service training of teachers have been shown. The essence of training a healthy lifestyle of young people as an effective form of organization of the educational process has been analyzed. Key words: health, healthy lifestyle, interactive methods of education, postgraduate training, training, pedagogical conditions, children, teenagers.uk
dc.description.abstractВ статті розкрито проблему підвищення кваліфікації педа-гогів з питань формування навичок здорового способу життя учнівської молоді. Визначено роль інститутів післядипломної освіти у цих процесах. Акцентується увага на проблемі погір-шення стану здоров‘я учнівської молоді. Визначено ефективні методи роботи зі слухачами. Показано роль та значення ін-терактивних технологій, які використовуються в системі під-вищення кваліфікації педагогів. Проаналізовано суть тренінгу формування здорового способу життя молоді як ефективної форми організації навчально-виховного процесу. Ключові слова: здоров’я, здоровий спосіб життя, інтерак-тивні методи навчання, підвищення кваліфікації, тренінг, педа-гогічні умови, діти, підлітки.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectздоров’яuk
dc.subjectздоровий спосіб життяuk
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk
dc.subjectпідвищення кваліфікаціїuk
dc.subjectтренінгuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectдітиuk
dc.subjectпідліткиuk
dc.titleІнноваційні підходи до підвищення кваліфікації педагогів з питань формування здорового способу життя учнівської молодіuk
dc.title.alternativeInnovative approaches to the qualification improvement of pedagogues on promoting healthy lifestyle of the school youthuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.