Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36372
Title: | Використання інформаційно-комунікаційних технологій під час викладання історії української літератури. |
Other Titles: | Использование информационно-коммуникационных технологий в преподавании истории украинской литературы Gebrauch der informations- und kommunikationstechnologien in der lehre Der geschichte der ukrainischen literatur |
Authors: | Шарова, Т. Шаров, С. |
Keywords: | інформаційно-комунікаційні технології, навчально-методичне забезпечення, програмно- педагогічний засіб, електронний засіб навчального призначення |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Говерла |
Citation: | Шарова, Т. Використання інформаційно-комунікаційних технологій під час викладання історії української літератури. / Т. Шарова, С. Шаров // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Філологія / голов. ред. Г.В. Шумицька. – Ужгород : Говерла, 2016. – Вип. 2 (36). – С. 315–318. – Рез. рос., англ. мовами. – Бібліогр.: с. 317–318 (7 назв). |
Series/Report no.: | Філологія; |
Abstract: | Анотація. У статті розкриваються деякі аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій під
час викладання історії української літератури. Наголошується на професійній підготовці викладачів-філологів з ви-
користанням електронних засобів навчального призначення.
Зосереджується увага на тому, що створення та використання електронного засобу навчального призначення
з курсу «Історія української літератури І половини ХІХ століття» – це крок до кращого засвоєння історії української
літератури студентами-філологами. Даний електронний навчальний засіб додатково може бути використаний в зага-
льноосвітніх школах вчителями-словесниками, а також учнями.
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології, навчально-методичне забезпечення, програмно-
педагогічний засіб, електронний засіб навчального призначення. Аннотация. В статье раскрываются некоторые аспекты использования информационно- коммуникационных технологий в преподавании истории украинской литературы. Акцентируется внима- ние на профессиональной подготовке преподавателей-филологов с использованием электронных средств учебного назначения. Концентрируется внимание на том, что создание и использование электронного средства учеб- ного назначения по курсу «История украинской литературы первой половины XIX века» – это шаг к лучшему усвоению истории украинской литературы студентами-филологами. Данное электронное учеб- ное средство дополнительно может быть использовано в общеобразовательных школах учителями- словесниками, а также учениками. Ключевые слова: информационно-коммуникационные технологии, учебно-методическое обес- печение, программно-педагогическое средство, электронное средство учебного назначения. Der Artikel beschreibt einige Gesichtspunkten des Gebrauchs der Informations- und Kommunikationstechnologien in der Lehre der Geschichte der ukrainischen Literatur. Die Autoren betonen die Notwendigkeit der Benutzung der elektronischen Medien bei der Fachausbildung der Lektoren-Philologen. Aufmerksamkeit ist auf die Tatsache konzentrieret, dass der Gebrauch des elektronischen Mittels mit der pädagogischen Absicht im Zyklus von Vorlesungen «Geschichte der ukrainischen Literatur der ersten Hälfte des 19. Jahrhunderts» – der große Schritt in Richtung der besseren Assimilation der Geschichte der ausländischen Literatur von den Studenten-Philologen ist. Dieses elektronische Mittel kann man mit der pädagogischen Absicht in Fachoberschulen verwendet werden. Kennwörter: Informations- und Kommunikationstechnologien, Lernsoftware, Software und methodische Ausrüstung, elektronisches Lehrmittel. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36372 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Випуск 2(36) - 2016 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО.pdf | 397.86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.