Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37484
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербан, Анастасія | - |
dc.contributor.author | Хома, Тетяна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-09T19:49:49Z | - |
dc.date.available | 2021-11-09T19:49:49Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Щербан А., Хома Т. В. Формування культури мовлення майбутніх учителів фізичної культури // Славістичні студії: лінгвістика, літературознавство, дидактика: збірник наукових праць. Голова редколегії Н. В. Подлевська; відповідальна за випуск Н. М. Торчинська. Хмельницький: ФОП Бідюк Є. І., 2021. Випуск 9. С. 235-238. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37484 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито питання сучасних підходів до формування культури мовлення майбутніх учителів фізичної культури, проаналізовано наукові розвідки з означеної проблеми, з’ясовано складові комунікативної функції, якими повинен володіти педагог. Виокремлено типові помилки, що мають місце у мовлені студентів, запропоновано окремі методи і прийоми, які впливають на формування культури мовлення майбутніх фахівців. Ключові слова: культура мовлення, професійна компетентність, методи і прийоми, етика спілкування. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | Славістичні студії: лінгвістика, літературознавство, дидактика; | - |
dc.subject | культура мовлення | uk |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.subject | методи і прийоми | uk |
dc.subject | етика спілкування | uk |
dc.title | Формування культури мовлення майбутніх учителів фізичної культури | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Тези до статті | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри фізичного виховання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ.pdf | 156.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.