Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3903
Назва: Marketing Management организации : потенциал и система
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Брітченко, Геннадій Іванович
Ключові слова: маркетинг, менеджмент, потенциал маркетингового менеджмента, маркетинговый менеджмент
Дата публікації: 2001
Видавництво: ДонНУ
Бібліографічний опис: Бритченко И. Г. Marketing Management организации : потенциал и система : учеб. пособ. / И. Г. Бритченко, Г. И. Бритченко; рец. : В. В. Финагин, А. А. Садеков. – Донецк : ДонНУ, 2001. – 279 с.
Короткий огляд (реферат): В учебном пособии освещаются теоретические основы маркетинг менеджмента, труда менеджера и его применения в деловых организациях. Значительное место отведено методическим проблемам системного формирования потенциала коммуникационного, ситуационного и маркетингового менеджмента. Для студентов, аспирантов, преподавателей, для тех, кто работает в сфере бизнеса.
Тип: Text
Тип публікації: Навчальний посібник
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3903
Розташовується у зібраннях:Навчально - методичні видання кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг Менеджмент_монография.docУчебное пособие2.75 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.