Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39340
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Слабкий, Геннадій Олексійович | - |
dc.contributor.author | Лобас, В.М. | - |
dc.contributor.author | Адоньева, Н.М. | - |
dc.contributor.author | Дорохова, О.Т. | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-17T10:33:05Z | - |
dc.date.available | 2022-02-17T10:33:05Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | В.М. Лобас, Н.М. Адоньєва, О.Т. Дорохова, Г.О. Слабкий. Щодо адаптації викладачів вищих навчальних закладів до роботи в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу// Україна. Здоров’я нації. 2007. №1. - С.124-126 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39340 | - |
dc.description.abstract | Обоснована необходимость последипломной подготовки преподавателей высших учебных заведений к работе в условиях кредитно-модульной системы организации учебного процесса. Показана практическая реализация кредитно-модульной системы – структурирование программы цикла “Педагогика высшей школы”: разбивка на модули и содержательные модули, формулирование целей, перечень тем | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Інститут громадського здоров’я МОЗ України | uk |
dc.subject | Кредитно-модульна система, викладачі, адаптація | uk |
dc.title | Щодо адаптації викладачів вищих навчальних закладів до роботи в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу | uk |
dc.title.alternative | Adaptation of the teachers of higher educational institutions to work in conditions of European credit transfer system of educational process organization. | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | 300Наукові публікації кафедри громадського здоров’я |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2007-1.pdf | 314.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.