Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/401
Title: Профільна технологічна підготовка як чинник розвитку творчої особистості школяра
Other Titles: Specialized technological training as factors of development of schoolchildren creative personality
Authors: Омельчук, Олександр Васильович
Keywords: профільне навчання, технологічна підготовка, творча діяльність, розвиток
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Омельчук, О. В. Профільна технологічна підготовка як чинник розвитку творчої особистості школяра [Текст] / О. В. Омельчук // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 125–128. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 128 (16 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглянуто сутність технологічної підготовки учнів в умовах сучасної профільної шко-ли. Обґрунтовано, що пріоритетними у профільній технологічній підготовці потрібно вважати їхній розвиток і виховання, який неможливий без форму-вання в учнів політехнічних знань, конструктивних умінь, а також якостей, що визначають творчу осо-бистість. Ключові слова: профільне навчання, технологічна підготовка, творча діяльність, розвиток.
Description: The article deals with the problem of technology training of pupils at modern professional school. W e stated that development and upbringing are the most important ones in professional technology training, because they train polytechnic outlook, constructive skills and features that contribute to creative individuality. Key words: professional education, technology training, creative activity, development.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/401
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПРОФІЛЬНА ТЕХНОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА.pdf229.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.