Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4147
Title: Регіональний маркетинг: сутність, цілі та завдання
Other Titles: Regional marketing: essence, goals and tasks
Authors: Дочинець, І.В.
Keywords: регіон, маркетинг, регіональний маркетинг, регіональна політика, економічні інтереси, складові регіонального маркетингу
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Дочинець, І. В. Регіональний маркетинг: сутність, цілі та завдання [Текст] / І. В. Дочинець // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда, В.І. Ярема, В.О. Приходько та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2015. – Вип. 1 (45) Том 1. – С. 65–68. – Бібліогр.: с. 68 (13 назв).
Series/Report no.: Економіка;
Abstract: У статті проаналізовано сутність та значення регіонального маркетингу; розглянуто його цілі та за- вдання, реалізація яких є ключовим фактором ефективного розвитку регіону. Запропоновано порівняльну характеристику визначень поняття «регіональний маркетинг» вітчизняними та зарубіжними авторами. Ключові слова: регіон, маркетинг, регіональний маркетинг, регіональна політика, економічні інтереси, складові регіонального маркетингу.
Description: The article analyzed the nature and importance of regional marketing, reviewed its goals and objectives, the implementation of which is a key factor of effective development. A comparative characteristic of definitions "regional marketing" made by domestic and foreign authors had been proposed. Keywords: region, marketing, regional marketing, regional policy, economic interests, components of regional marketing.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4147
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (45) Том 1 - 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РЕГІОНАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ.pdf379.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.