Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42583
Title: | Двосторонні методи наближеного інтегрування задачі Коші для диференціально-функціональних рівнянь, заданих в неявному вигляді |
Authors: | Маринець, Василь Васильович |
Issue Date: | 1997 |
Publisher: | Патент |
Citation: | Маринець, В. В. Двосторонні методи наближеного інтегрування задачі Коші для диференціально-функціональних рівнянь, заданих в неявному вигляді / В. В. Маринець // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія : Математика / редкол.: П.М. Гудивок (голов. ред.), Й. Г. Головач, І. Ю. Король та ін. – Ужгород : Патент, 1997. – Вип. 2. – С. 63–70. – Рез. англ., укр. – Бібліогр.: с. 70 (3 назви) |
Series/Report no.: | Математика; |
Abstract: | Побудовано та досліджено швидкозбіжні двосторонні методи наближеного інтегрування задачі Коші у випадку диференціально-функціональних рівнянь, заданих в неявному вигляді, доведено теореми про диференціальну нерівність, порівняння, одержано достатні умови існування знакосталих розв'язків вказаної задачі в розглядуваній області. Swiftly-running two-sided methods of the approximate integration of the Cauchy problem in the case of differential functional equations set in the unobvious aspect have been constructed and researched; the theorems on the differential unequality, on the comparison of the existence of the sign constant solution of the given problem in the examined field have been obtained. |
Description: | https://drive.google.com/file/d/15te5gcUPJ2SQfk0K1fJoGVU-vcAwYPMN/view?usp=sharing |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42583 |
ISSN: | 0869-0782 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Серія: Математика Випуск 2 - 1997 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Математика Вип. 2 (1997).pdf | 304.41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.