Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43763
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Товт, М. О. | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-28T12:23:14Z | - |
dc.date.available | 2022-08-28T12:23:14Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Товт, М. О. Неблагополучна сім’я як об’єкт соціально–педагогічної діяльності / М. О. Товт // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Говерла, 2007. – Вип. 11. – С. 148–150. – Рез. англ. – Бібліогр.: с. 150 (8 назв) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43763 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1Ze1M1GIG1K5MDhpFWsLdActYhCAQE-OT/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | The author of the article considers the forms and stages of social–pedagogical activity with a family. Much attention is paid to the institution of a family, which is in the crisis state, and it attracts attention of specialists from other science spheres: psychologists, pedagogues, doctors, sociologists. Problems of a contemporary family demand not only complex studying of them on the theoretical level, but practical solving on the level of a state, society and particular personality. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.title | Неблагополучна сім’я як об’єкт соціально–педагогічної діяльності | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 11 - 2007 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_ Педагогіка. Соціальна робота 11 (2007).pdf | 991.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.