Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43922
Title: | Шкільна соціальна психолого-педагогічна служба, її роль в роботі з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування |
Authors: | Колесникова, О. В. |
Issue Date: | 2005 |
Publisher: | Вид-во “УжНУ” |
Citation: | Колесникова, О. В. Шкільна соціальна психолого-педагогічна служба, її роль в роботі з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування / О. В. Колесникова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М. Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 9. – С. 46–48. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 48 (13 назв) |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | В статті звертається увага на організацію соціально-педагогічної роботи в школі. Автор пропонує власну програму служби, яка допоможе дітям розкрити їх здібності, спрямувати їх енергію в правильному напрямку, допоможе систематизувати роботу з сиротами, захистити права і свободу кожної дитини. In the article attention is paid to the problems of organization of socio-pedagogical work in secondary school. The author suggests the self-made Program and service, the organization of will hilt the children to show their abilities and talents, to direct their energy into the right channels; will give the opportunity to systematize the work with the so-called category of children as “orphans” and "parentless" in a full way, defend rights and freedom of every child legally. |
Description: | https://drive.google.com/file/d/1c_ab5CQYSTFhKrwEbdk2-QOBZ2BvLpr_/view?usp=sharing |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43922 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 9- 2005 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка Соціальна робота Вип. 9 (2005).pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.