Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43964
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тополянський, Сергій Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-07T09:50:23Z | - |
dc.date.available | 2022-09-07T09:50:23Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Тополянський, С. І. Розвиток особистості в умовах інформатизації суспільства / С. І. Тополянський // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М. Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 9. – С. 103–104. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 104 (4 назви) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43964 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1Qq9-Hyj27FEnLWYO9OOLcI90ZFr_T8iS/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | В статті розглядаються питання розвитку особистості в інформаційному суспільстві. Особливі увага звертається на дітей, позбавлених батьківського піклування, які мають певні відхилення в інтелектуальному, психічному і фізичному розвитку, аналізуються можливості їх соціальної адаптації і реабілітації в сучасному інформаційному суспільстві. | uk |
dc.description.abstract | This article deals with the problem of personal development in the informative society. Special attention in paid to the children – orphans and handicapped. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во “УжНУ” | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.title | Розвиток особистості в умовах інформатизації суспільства | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 9- 2005 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка Соціальна робота Вип. 9 (2005).pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.