Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4490
Title: Недобросовісна реклама: поняття, види, відповідальність
Other Titles: Unfair advertising: term definition, types, responsibility
Authors: Сусь, Ю.С.
Keywords: недобросовісна реклама, поняття, види, відповідальність
Issue Date: 2015
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Сусь, Ю. С. Недобросовісна реклама: поняття, види, відповідальність [Текст] / Ю. С. Сусь // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Право / гол. ред. Ю.М. Бисага. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2015. – Вип. 32. Т.2. – С. 83–87. – Бібліогр.: с. 87 (10 назв).
Series/Report no.: Право;
Abstract: Стаття присвячена дослідженню інституту недобросовісної реклами з цивілістичної точки зору. З цією ме- тою автор аналізує проблемні питання визначення поняття, видів застосування відповідальності за порушен- ня рекламного законодавства, а саме використання недобросовісної реклами. У статті пропонується власне бачення недобросовісної реклами як об’єкту цивільно-правового регулювання. Ключові слова: недобросовісна реклама, поняття, види, відповідальність.
Description: This article is aimed at the research of institute of advertising from civil prospective, especially unfair advertising. To this end, the author analyzes problematic issues of term definition, types, responsibility for the breach of advertising legislation. The author offer their own vision of unfair advertisings an object of civil legal regulation Key words: unfair advertising, term definition, types, responsibility.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4490
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Право Випуск 32 Том 2 - 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
НЕДОБРОСОВІСНА РЕКЛАМА.pdf325.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.