Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/450
Title: Модель формування готовності майбутніх соціальних педагогів до розв’язання професійних конфліктів
Other Titles: Model of formation of future social pedagogues readiness to the solving of professional conflicts
Authors: Трухан, Марія Андріївна
Keywords: модель, принципи, етапи, методи, критерії та рівні готовності, педагогічні умови
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Трухан, М. А. Модель формування готовності майбутніх соціальних педагогів до розв’язання професійних конфліктів [Текст] / М. А. Трухан. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 170–173. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 172 (5 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті обґрунтовуються наукові підходи до моделюван-ня професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до розв’язання професійних конфліктів. Розглянуто основні скла-дові моделі та зображено її графічний вигляд. Основна увага зосереджена на характеристиці принципів, які виступають профільними у формуванні готовності майбутніх соціальних педагогів до розв’язання професійних конфліктів. Визначено педагогічні умови та розкрито практичні механізми (етапи, ме-тоди, форми) організації підготовки майбутніх фахівців. Ключові слова: модель, принципи, етапи, методи, критерії та рівні готовності, педагогічні умови.
Description: The article substantiated scientifi c approaches to simulation of professional training future socialteachers to resolve professional disputes. Considers the basic components of the model and shown it graphically. The main focus is on the characteristics of the principles that are the specialized in the formation of future social pedagogues to resolve professional disputes. Defi ned pedagogical conditions and practical mechanisms disclosed (steps, methods, forms) preparing of future professionals. Key words: model, principles, stages, methods, criteria and levels of readiness, pedagogical conditions.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/450
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.