Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45021
Title: Проблеми формування функціональної особистості спеціаліста економічного профілю в процесі вивчення іноземної мови
Authors: Теличко, Наталія Вікторівна
Issue Date: 2000
Publisher: Поличка "Карпатського краю"
Citation: Теличко, Н. В. Проблеми формування функціональної особистості спеціаліста економічного профілю в процесі вивчення іноземної мови / Н. В. Теличко // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), В. В. Туряниця, М. І. Блецкан та ін. – Ужгород : Поличка "Карпатського краю", 2000. – Вип. 3. – С. 70–72.– Рез.– рос., англ.– Бібліогр.: с. 72 (8 назв)
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Рассматриваются проблемы формирования функциональной личности специалиста экономического профиля в процессе изучения иностранного языка и возможные пути их решения. Особое внимание акцентируется на необходимости учитывания психолого-педагогического аспекта при выборе методов и форм обучения, а также формирования коммуникативных умений.
The problems of formation of the functional personality of a specialist of economic sphere in the process of foreign language learning and the possible wavs to solve these problems are considered in this article. The great emphasis is laid on the importance of taking into consideration the psychological-pedagogical approach to a choice of methods and forms of teaching and also the formation of communicative skills.
Description: https://drive.google.com/file/d/1oFXowQRbSoKPBogaGM8G3IMDMmAGSxPX/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45021
ISSN: 0869-0782
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 3 - 2000

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 3 (2000).pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.