Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47734
Title: Тестування як один з науково обгрунтованих дослідницьких методів педагогічного вимірювання та оцінювання
Other Titles: Testing as one of the scientificly based research methods of pedagogical Measurement and evaluation
Authors: Теличко, Наталія Вікторівна
Моргун, Ірина Валентинівна
Keywords: педагогічне вимірювання, інструментарій моніторингу, тестування, класифікація тестів
Issue Date: 2022
Publisher: Вид-во УжНУ Говерла
Citation: Теличко, Наталія Вікторівна Тестування як один з науково обгрунтованих дослідницьких методів педагогічного вимірювання та оцінювання / Наталія Вікторівна Теличко, Ірина Валентинівна Моргун // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2022. – Вип. 2 (51). – С. 167–170. – Рез. укр. англ. – Бібліогр.: с. 170 (6 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Анотація. Метою статті є обгрунтувати доцільність застосування тестового контролю як однією з сучас- них світових тенденцій удосконалення навчального процесу, визначити сутність термінів і видів моніторин- гу якості навчання здобувачів освіти і тестування як інструменту педагогічного вимірювання їх навчальних досягнень. Застосовані методи дослідження: аналітичний та описовий методи опрацювання теоретичних і критичних джерел та ресурсів; узагальнення отриманих наукових даних; синтез та узагальнення. У статті аналізується вітчизняний та закордонний досвід впровадження у практику педагогічної діяльності сучасних методів та технологій педагогічного оцінювання. Автори намагалися представити найбільш апробовані й зро- зумілі підходи до моніторингу й тестування, відображені в монографіях, посібниках, наукових й науково-ме- тодичних статтях, а також враховували власні напрацювання дослідження цієї проблеми. Визначено сутність термінів і видів моніторингу якості навчання здобувачів освіти і тестування як інструменту педагогічного ви- мірювання їх навчальних досягнень. Результати дослідження дозволяють переконатись у тому, що практичне використання тестового контролю є однією з сучасних світових тенденцій удосконалення освітнього процесу та важливим елементом професійної підготовки у закладах вищої освіти студентів-магістрів, як майбутніх учителів є науково-дослідна діяльність, яка активізує їхню пізнавальну діяльність, формує творче ставлення до вирішення проблеми науково-педагогічного дослідження. Ключові слова: педагогічне вимірювання, інструментарій моніторингу, тестування, класифікація тестів.
Abstract. The article purpose is to substantiate the expediency of using test control as one of the modern world trends in improving the educational process, to determine the essence of terms and types of monitoring the quality of students education and testing as a tool for pedagogical measurement of educational achievements. Applied research methods: analytical and descriptive methods of studying theoretical and critical sources and resources; generalization of received scientifi c data; synthesis and generalization. We analyzed the domestic and foreign experience of introducing modern methods and technologies of pedagogical evaluation into the practice of pedagogical activity. Undoubtedly, today, when the issue of the quality of education and the tools for its measurement are widely discussed and debated, it is impossible to cover the entire set of aspects related to this problem, to reduce them into one consistent whole. The authors tried to present the most proven and understandable approaches to monitoring and testing, refl ected in scientifi c publications, and also take into account their own research on this problem. The essence of the terms and types of monitoring the quality of education of education seekers and testing as a tool for pedagogical measurement of their educational achievements are determined. The results of the study make it possible to make sure that the practical use of test control is one of the modern world trends in improving the educational process and an important element of professional training in institutions of higher education of master’s students, as future teachers, is a scientifi c and research activity that activates their cognitive activity, forms creative attitude to solving the problem of scientifi c and pedagogical research. Key words: pedagogical measurement, monitoring tools, testing, classifi cation of tests.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47734
ISSN: 2524-0609
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (51) - 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТЕСТУВАННЯ ЯК ОДИН З НАУКОВО ОБГРУНТОВАНИХ Д.pdf543.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.