Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50425
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яцина, Олена Федорівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-10T11:46:26Z | - |
dc.date.available | 2023-04-10T11:46:26Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Яцина, О. Формування комунікативних умінь студентів-медиків у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін / О. Яцина // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Медицина; збірник наукових праць / відп. ред. В.І. Русин. – Ужгород, 2008. – Вип. 33. – С.245-249. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50425 | - |
dc.description.abstract | в статті розглядається проблема комунікативної компетентності та її структурних компонентів. На ма- теріалі експериментального дослідження виявлені соціально-психологічні труднощі спілкування студентів-медиків із колегами у процесі виконання різних видів діяльності. | uk |
dc.description.abstract | The article analyzes the problem of communicative skills formation of medical students in the process of the study of psychological and pedagogical subjects. Communicative problems of medical students have been reveled on the material of an experimental research. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид–во "Говерла" | uk |
dc.subject | комунікація | uk |
dc.subject | інтеракція | uk |
dc.subject | дискурсивна поведінка | uk |
dc.subject | перцепція | uk |
dc.subject | communication | uk |
dc.subject | perception | uk |
dc.subject | interaction | uk |
dc.subject | discursive behavior | uk |
dc.title | Формування комунікативних умінь студентів-медиків у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Серія: Медицина. Випуск 33 - 2008 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
UNUMED_2008_33_67.pdf | 391.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.