Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52181
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКіш, Надія Василівна-
dc.contributor.authorКанюк, Олександра Любомирівна-
dc.date.accessioned2023-06-14T10:31:29Z-
dc.date.available2023-06-14T10:31:29Z-
dc.date.issued2022-10-25-
dc.identifier.citationРозвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХІIІ: Утилітарна цінність наукових досліджень / [Ред.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Перемишль – Херсон: Посвіт, 2022. 258 с. Rozwój nowoczesnej edukacji i nauki – stan, poblemy, perspektywy. Tom ХІІI: Utylitarne wartości badań naukowych / [Red.: J. Grzesiak, I. Zymomrya, W. Ilnytskyj]. Konin – Użhorod – Przemyśl – Chersoń: Poswit, 2022. 258 s.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52181-
dc.descriptionВидання містить матеріали, що лягли в основу доповідей XІIІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи». Молоді та досвідчені науковці висвітлюють актуальні питання в галузях педагогіки, психології, мовознавства та літературознавства, мистецтвознавства, історичних, суспільних та природничих наук, туризму, фізичного виховання та реабілітації. Матеріали стануть корисними для широкої наукової громадськості, викладачів, аспірантів, студентів.uk
dc.description.abstractАргументація являє собою фазу ділового спілкування, яка вимагає знань, концентрації уваги, володіння матеріалом і чітке визначення цілей і завдань, які мають бути досягнуті. Вона будується на основі висловлювань, які вирізняються визначеною логіко-лінгвістичною структурою, так званою аргументаційною конструкцією. Її характеризує множина речень, тому навчання аргументації як особливої фази ділового спілкування вимагає знань про коректність висловлювань. Аргументація являє собою фазу ділового спілкування, яка вимагає знань, концентрації уваги, володіння матеріалом і чітке визначення цілей і завдань, які мають бути досягнуті. Вона будується на основі висловлювань, які вирізняються визначеною логіко-лінгвістичною структурою, так званою аргументаційною конструкцією. Її характеризує множина речень, тому навчання аргументації як особливої фази ділового спілкування вимагає знань про коректність висловлюваньuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКонін – Ужгород – Перемишль – Херсон: Посвітuk
dc.relation.ispartofseriesТом ХІIІ;-
dc.subjectКУЛЬТУРА ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯuk
dc.subjectМАЙБУТНІ ІНЖЕНЕРИuk
dc.subjectІНШОМОВНЕ ДІЛОВЕ СПІЛКУВАННЯuk
dc.titleАргументація як дієвий аспект іншомовного ділового спілкування майбутніх інженерів…uk
dc.title.alternativeRozwój nowoczesnej edukacji i nauki – stan, poblemy, perspektywy. Tom ХІІI: Utylitarne wartości badań naukowych / [Red.: J. Grzesiak, I. Zymomrya, W. Ilnytskyj]. Konin – Użhorod – Przemyśl – Chersoń: Poswit, 2022. 258 s.uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prohrama_25.10.2022_PDF.pdf356.22 kBAdobe PDFView/Open
Rozwoj_25.10.2022_zbirnyk.pdf2.61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.