Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5460
Title: Формування толерантності майбутніх вихователів в умовах полікультурного середовища вищого навчального закладу
Other Titles: Forming of tolerance in future pedagogues in conditions of polycultural environment of higher establishment
Authors: Бахіча, Е.Е.
Keywords: формування толерантності, майбутні вихователі, виховна робота, полікультурне середовище
Issue Date: 2011
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Бахіча, Е. Е. Формування толерантності майбутніх вихователів в умовах полікультурного середовища вищого навчального закладу [Текст] / Е. Е. Бахіча // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 13–14. – Бібліогр.: с. 14 (5 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті проаналізовано досвід організації виховної роботи зі студентами в умовах полікультурного середовища вищого навчального закладу. Сформульована мета виховної роботи, зміст та послідовність вирішуваних завдань, її ефективність щодо формування у студентів толерантності. Ключові слова: формування толерантності, майбутні вихователі, виховна робота, полікультурне середовище.
The author of the article has considered an experience of organizing pedagogical work with students in conditions of polycultural environment of a higher educational establishment. The goal of educative work has been formed, as well as the content and consistency of tasks to be solved, its effectiveness in the formation of tolerance in students. Key words: forming of tolerance, future pedagogues, pedagogical project, polycultural environment.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5460
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.