Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56157
Title: ПРАКТИКУМ З АГРОБІЗНЕСУ ТА МАРКЕТИНГУ В ПЛОДООВОЧІВНИЦТВІ ТА ВИНОГРАДАРСТВІ
Authors: Савіна, Олена іванівна
Симочко, Віталій Вікторович
Желтвай, Павло Федорович
Матієга, Ольга Омелянівна
Балян, Ізольда Валеріївна
Keywords: Агробізнес, маркетинг, агропромисловий комплекс
Issue Date: 2023
Publisher: ФОП Роман О.І.
Series/Report no.: ;227 с.
Abstract: Мета дисципліни — дати фахівцям сфери АПК необхідний обсяг знань для успішної маркетингової діяльності, забезпечити вивчення теоретичних основ і практичних аспектів складових агробізнесу та маркетингового комплексу, без знання яких неможливо успішно вести справу в умовах сучасного продовольчого ринку. Завдання дисципліни — вивчення сфери агробізнесу на селі, маркетингових технологій відносин споживачів продовольчих товарів з виробниками, суб’єктами сфери переробки й просування сільськогосподарської продукції; набуття вмінь і навичок творчого пошуку резервів і способів підвищення ефективності маркетингової діяльності на аграрному ринку. Предмет вивчення — агропромисловий комплекс та овочівництво, плодівництво і виноградарство як об’єкт і сфера агробізнесу та маркетингу. Наведені критерії оцінки відбивають вимоги, повноту та правильність виконання завдань, враховують здатність студента диференціювати, інтегрувати та уніфікувати знання, застосовувати принципи та методи дисципліни у конкретних ситуаціях, логічно та послідовно викладати матеріал.
Description: Практикум розрахований для підготовки студентів з розширеним напрямом вивчення плодівництва, овочівництва та виноградарства, агрономів- садоводів та фермерів.
Type: Text
Publication type: Методичні рекомендації
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56157
Appears in Collections:Навчально - методичні видання кафедри плодоовочівництва і виноградарства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Агробізнес посібник.pdf1.73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.