Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56207
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвинова, Світлана Григорівна-
dc.date.accessioned2023-11-29T08:17:42Z-
dc.date.available2023-11-29T08:17:42Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛитвинова, С. Г. Імерсивне середовище навчання: порівняльний аналіз / С. Г. Литвинова // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2023. – №Вип. 2 (53). – C. 76–82. – Бібліогр.: с. 81-82 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56207-
dc.description.abstractМета статті: порівняльний аналіз традиційного, імерсивного середовищ навчання та дистан ційного навчання. Обґрунтовано основні складники імерсивного середовища навчання: віртуальна реаль ність, доповнена реальність, змішана реальність 360-градусне відео, багатокористувацькі ігри, інтерактивні симуляції. Для порівняння традиційного, імерсивного середовища навчання та дистанційного навчання було обрано одинадцять характеристик: особливості фізичного середовища, роль вчителя, роль учня, переваги, недоліки, технології, досвід, засвоєння знань, мотивація, особливості захоплення/занурення, доступність, глибина занурення в навчання. Виокремлено загальні проблеми використання імерсивного середовища на вчання, зокрема: дискомфорт, неточності у відстеженні об’єктів, труднощах у використанні обладнання. Обґрунтовано фактори, що перешкоджають ефективному впровадженню імерсивного навчання в освітню практику, а саме: складність змісту природничо-математичних предметів та абстрактність теоретичного ма теріалу, обмежена кількість годин на вивчення тем і закріплення навичок та формування компетентностей, довготривалий період дистанційного та змішаного навчання, що став результатом сучасних освітніх викликів. Подальшого дослідження потребує обґрунтування цифрового впливу на освітній процес в закладах загальної середньої освіти, обґрунтування поняття імерсивного навчання, принципів та підходів занурення в навчання, етапів занурення, форм і методів реалізації зануренняuk
dc.description.abstractThe article is devoted to the current problem of development of the educational environment of general secondary education institutions (GSEI) in the conditions of digital technologies that are intensively developing. The purpose of the article is to carry out a comparative analysis of traditional, immersive learning environments and distance learning. The article justifies the main components of the immersive learning environment: virtual reality, augmented reality, mixed reality 360-degree video, multiplayer games, interactive simulations. Eleven characteristics were chosen to compare the traditional, immersive learning and distance learning environment: physical environment, teacher role, student role, advantages, disadvantages, technology, experience, knowledge acquisition, motivation, capture features/immersion, availability, depth of immersion in learning. The general problems of using an immersive learning environment are highlighted, in particular: discomfort, inaccuracies in tracking objects, difficulties in using equipment. Reasoned factors that hinder the effective introduction of immersive learning in educational practice, namely: the complexity of the content of natural and mathematical objects and the abstractness of theoretical material, a limited number of hours to study topics and consolidate skills and build competencies, a long period of distance and mixed learning, which is the result of modern educational challenges. Further research requires justification of the digital impact on the educational process in general secondary education institutions, justification of the concept of immersive learning, principles and approaches of immersion in learning, stages of immersion, forms and methods of implementation of immersionuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ " Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectімерсивне середовище навчанняuk
dc.subjectімерсивний досвідuk
dc.subjectтрадиційне середовище навчанняuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectпорівняльний аналізuk
dc.subjectІКТ в освітіuk
dc.subjectЗЗСОuk
dc.subjectimmersive learning environmentuk
dc.subjectimmersive experienceuk
dc.subjecttraditional learning environmentuk
dc.subjectdistance learninguk
dc.subjectcomparative analysisuk
dc.subjectICT in educationuk
dc.subjectinstitutions of general secondary educationuk
dc.titleІмерсивне середовище навчання: порівняльний аналізuk
dc.title.alternativeImmersive learning environment: a comparative analysisuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (53) - 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ІМЕРСИВНЕ СЕРЕДОВИЩЕ.pdf619.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.