Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56544
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Куртяк, Федір Федорович | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-07T12:33:20Z | - |
dc.date.available | 2023-12-07T12:33:20Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Ф.Ф. Куртяк Сучасна методологія біологічних досліджень з основами інтелектуальної власності. Робоча програма навчальної дисципліни із коротким курсом лекцій / упорядник Ф. Ф. Куртяк. – Ужгород: Говерла, 2023. – 68 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/56544 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто роль науки і наукових досліджень у сучасному світі та питання технології виконання наукового дослідження студентами і молодими науковцями. Докладно охарактеризовано проблеми, що пов'язані з методологією та організацією науково-дослідницької діяльності: визначення об'єкта і предмета, методології і методів дослідження, способи збирання інформації, оформлення результатів наукових пошуків у вигляді наукових, магістерських робіт, тез, статей, монографій. | uk |
dc.description.sponsorship | біологія, наука, дослідження, технології, методологія, організація, об'єкт, предмет, інформація | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Ужгород: Говерла | uk |
dc.subject | біологія, наука, дослідження, технології, методологія, організація, об'єкт, предмет, інформація | uk |
dc.title | Сучасна методологія біологічних досліджень з основами інтелектуальної власності. Робоча програма навчальної дисципліни із коротким курсом лекцій | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Методичні рекомендації | uk |
Appears in Collections: | Навчально - методичні видання кафедри зоології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kurs-lekcii-OK-5_Сучасна_методологія_091.pdf | 667.81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.