Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5704
Title: Дизайн як проектна складова підготовки майбутніх вчителів початкових класів з трудового навчання
Other Titles: Design as a project component of primary teacher training on labour education
Authors: Тягур, В.М.
Keywords: дизайн-освіта, система освіти, дизайнерська діяльність, проектна діяльність, трудове навчання
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Тягур, В. М. Дизайн як проектна складова підготовки майбутніх вчителів початкових класів з трудового навчання [Текст] / В. М. Тягур // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 155–157. – Бібліогр.: с. 157 (6 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті порушено проблему впровадження дизайн-освіти в початковій школі. Розкриваються передумови підготовки майбутніх вчителів початкових класів до дизайнерської, проектної діяльності на уроках трудового навчання. Ключові слова: дизайн-освіта, система освіти, дизайнерська діяльність, проектна діяльність, трудове навчання.
The author of the article has considered the issues of introduction of design education at all levels, starting with the primary school. The introduction of design education in the education system in foreign countries has been tackled. Primary teacher training in design and project activities have been proposed to be performed at the lessons of labor education in teacher training colleges for further using it in teacher practice and design education promoting. Keywords: design education, the education system, the design activity, design activity, employment training.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5704
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.