Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5734
Title: Особливості формування продуктивних взаємин у навчанні
Other Titles: Specifics of productive relationship forming in the teaching process
Authors: Щербан, Г.В.
Keywords: навчальне спілкування, навчальна задача, педагогічна компетенція, суб’єкт-предмет-суб’єктні взаємини у навчанні
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Щербан, Г. В. Особливості формування продуктивних взаємин у навчанні [Текст] / Г. В. Щербан // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 20. – С. 189–192. – Бібліогр.: с. 191 (6 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглядаються психологічні особливості організації суб’єкт-предмет-суб’єктних взаємин у навчання, як неперервного процесу розв’язання вчителем нескінченного ряду навчальних задач, спрямованих на досягнення загальної мети – формування особистості учня. У дослідженні доведено, що суб’єкт-предмет-суб’єктні взаємини у навчанні формуються під час навчального спілкування, яке слід розуміти, як процес спільної роботи учителя і учня, у якому ця форма взаємодії будується на активному зворотному зв’язку, який організовує, регулює і збагачує кожного з учасників цього процесу. Ключові слова: навчальне спілкування, навчальна задача, педагогічна компетенція, суб’єкт-предмет-суб’єктні взаємини у навчанні.
The author of the article has considered the psychological features of the organization, subject-object-subject relationship in training, as a continuous process to address the teacher of an infinite number of training tasks aimed at achieving a common goal – the formation of the individual student. The study has proved that the subject-object-subject relationship in the teaching process are formed during the academic communication, which must be understood as a process of general work of teacher and student, in which this form of interaction is based on active feedback, which organizes, manages and enriches each participant of this process. Keywords: teaching communication, learning task, teacher competence, subjects, subject-object-subject relationship in training.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5734
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 20 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.