Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57487
Title: Механізм сегментації ринків країн світу у процесі реалізації зовнішньоекономічної стратегії підприємства (на прикладі туристичної галузі)
Authors: Єрмаченко, Володимир Єгорович
Дехтяр, Надія Анатоліївна
Keywords: рейтингові системи, індекси, сегментування туристичних ринків, кластери
Issue Date: 2007
Publisher: Поліграфцентр "Ліра"
Citation: Єрмаченко, В. Є. Механізм сегментації ринків країн світу у процесі реалізації зовнішньоекономічної стратегії підприємства (на прикладі туристичної галузі)/ В. Є. Єрмаченко, Н. А. Дехтяр // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Поліграфцентр "Ліра", 2007. – Спецвип. 22.Ч. 3. – С.193-201. – Бібліогр.:с.201 (12 назв).
Abstract: У статті запропонований підхід до вибору підприємством - суб'єктом зовнішньоекономічної діяльно­сті географічної складової стратегії виходу на світовий ринок за допомогою сегментації найбільш пе­рспективних країн з використанням методу кластерного аналізу, наведені характеристики найпоши­реніших рейтингових систем, що оцінюють макроекономічні показники розвитку держави, обгрунто­вується доцільність використання підприємством на початкових етапах формування стратегії аре­гованих комплексних статистичних показників, доводиться гіпотеза про відповідність соціодемогра­фічних показників загальноекономічному стану країни (згідно з вибірковими даними).
Description: https://drive.google.com/file/d/1Qu5qiEkHyM_JMOnFg-I_gaYnXvfqvhBi/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57487
ISSN: 0869-0782
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ. Серія: Економіка. Спецвипуск - 22, Частина 3 - 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Ек. Спецвип. 22. Ч.ІІІ.pdf151.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.