Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57554
Title: Редакційний менеджмент та його застосування у діяльності друкованих засобів масової інформації
Authors: Кульчицька, Вікторія Анатоліївна
Keywords: засоби масової інформації, редакція, редакційний менеджмент, періодичне видання, управлінський механізм, місія, концепція видання
Issue Date: 2007
Publisher: Поліграфцентр "Ліра"
Citation: Кульчицька, В. А. Редакційний менеджмент та його застосування у діяльності друкованих засобів масової інформації/ В. А. Кульчицька // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород: Поліграфцентр "Ліра", 2007. – Спецвип. 22. Ч. 3. – С.257-260. – Бібліогр.:с.260 (5 назв).
Abstract: У статті розглянуто суть редакційного менеджменту друкованих засобів масової інформації та запропоновано його визначення як рівнодії двох векторів - економічного і соціально-психологічно­го. Визначено основні цілі та завдання редакційного менеджменту. Виділено два види редакційно­го менеджменту творчий і економічний. Охарактеризовано структуру управління редакцією друкованих ЗМІ Вказано важливе значення системного підходу до управління редакцією. Розгля­нуто основні вимоги, які ставляться до редакційного менеджера. Визначено сутність місії редак­ції та її значення для здійснення редакційного менеджменту.
Description: https://drive.google.com/file/d/15lFBfRX8-AFTs_EKdB2R8uImXwyxP_an/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/57554
ISSN: 0869-0782
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ. Серія: Економіка. Спецвипуск - 22, Частина 3 - 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тит. Ек. Спецвип. 22. Ч.ІІІ.pdf151.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.