Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59019
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМащенко, М. А.-
dc.date.accessioned2024-02-21T18:35:34Z-
dc.date.available2024-02-21T18:35:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМащенко, М. А. Поняття напруженості та її прояви в тексті реклами / М. А. Мащенко // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), О. Ю. Кочмар, Х. І. Зикань та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2018. – Т. 1, Вип. 5. – C. 82–90. – Бібліогр.: с. 90 (11 назв); рез. англ., укр.uk
dc.identifier.issn2524-0390-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59019-
dc.description.abstractСтаття присвячена розкриттю поняття «напруженість», яке австрійський лінгвіст А. Філл вважає одним із базових понять життя й важливим способом інтерпретації текстів будь-якого характеру, а також спробі аналізу засобів напруженості в рекламних текстах журналу Brigitte (№ 19 за 2018 р.). Розгляд цих текстів показав, що напруженість у рекламі може створюватися засобами всіх мовних рівнів.uk
dc.description.abstractThe article is dedicated to characteristic of the notion “tension” which is considered by Austrian linguist A. Fill to be one of the life bases and the important means of interpretation of any type of texts. An attempt is made to analyze means of tension in the advertisement texts of Brigitte magazine (№ 19, 1918). The analysis of these texts showed that tension in advertisements may be created by means of all levels of the language.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectнапруженістьuk
dc.subjectлінгвістика напруженостіuk
dc.subjectкатафоричні семантичні моментиuk
dc.subjectретардуючі конструкціїuk
dc.subjectбажана напруженістьuk
dc.subjectнебажана напруженістьuk
dc.subjecttensionuk
dc.subjectlinguistics of tensionuk
dc.subjectcataphoric semantic featuresuk
dc.subjectretarding constructionsuk
dc.subjectdesirable tensionuk
dc.subjectundesirable tensionuk
dc.titleПоняття напруженості та її прояви в тексті рекламиuk
dc.title.alternativeThe notion of tension and its manifestation in advertisement textsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 5 Том 1 2018



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.