Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59436
Title: Ефективність застосування інтернет-технологій в діяльності українських туристичних підприємств
Other Titles: Efficiency of application of Internet technologies in the activity of Ukrainian tourist enterprises
Authors: Молнар, Олександр Сергійович
Петрик, Віталій Васильович
Моняк, Роман Васильович
Keywords: інтернет-технології, туристичні підприємства, маркетинг, інформація, реклама, логістика, комунікаційна стратегія, ринок, Internet technologies, tourism enterprises, marketing, information, advertising, logistics, communication strategy, market
Issue Date: 2019
Citation: Молнар О.С., Петрик В.В., Моняк Р.В. Ефективність застосування інтернет-технологій в діяльності українських туристичних підприємств. Формування ринкових відносин в Україні. 2019. Вип. 1 (212). С. 124–129.
Series/Report no.: Формування ринкових відносин в Україні;
Abstract: Предметом дослідження є ефективність застосування інтернет–технологій в діяльності укра- їнських туристичних підприємств. Метою дослідження є підвищення ефективності застосування інтернет–технологій в турис- тичній діяльності. Методи дослідження. У роботі використані діалектичний метод наукового пізнання, метод аналізу і синтезу, порівняльний метод, метод узагальнення даних. Результати роботи. У статті виділено три основні функції, які виконують сучасні інформаційні та інтернет–технології діяльності туристичних підприємств, а саме: функцію забезпечення інформацією, функцію реклами та просування туристичного продукту, функцію логістики та продажу туристичних по- слуг. Визначені основні способи реалізації логістичних та збутових функцій туристичних підприємств. Виявлені ключові недоліки в організації управління інтернет–комунікаціями туристичних підприємств. Висновки. Результатами проведеного дослідження стали наступні висновки: виявлення осно- вних функціональних сфер застосування інтернет–технологій для організації комунікаційного процесу туристичних підприємств; окреслено ключові недоліки в організації управління інтернет– комунікаціями туристичних підприємств.
The subject of the study is the effectiveness of the use of Internet technologies in the activities of Ukrainian tourist enterprises. The aim of the study is to increase the efficiency of the use of Internet technologies in tourism activities. Research methods. In this work the dialectical method of scientific knowledge, the method of analysis and synthesis, the comparative method, the method of data generalization are used. Results of work. The article highlights three main functions that perform modern information and Internet technologies of activity of tourist enterprises, namely: the function of providing information, the function of advertising and promotion of a tourist product, the function of logistics and sales of tourist services. The basic methods of realization of logistic and marketing functions of tourist enterprises are determined. The key shortcomings in the organization of management of Internet communications of tourist enterprises are revealed. Conclusions. The effects of the conducted research resulted in the following conclusions: the main functional areas of the use of Internet technologies for the organization of the communication process of tourism enterprises are identified; the key shortcomings in the organization of management of Internet communications of tourist enterprises are outlined.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/59436
Appears in Collections:500Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
124-129.pdf167.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.