Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61922
Title: Мовні засоби вираження негативних емоційних станів в оглядах косметичної продукції (на матеріалі YouTube відео англійськомовних влогерів)
Other Titles: Linguistic means of expressing negative emotional states in cosmetic products reviews (based on YouTube videos of englishspeaking vloggers)
Authors: Залужна, О. О.
Магльона, В. Р.
Keywords: семантика, розмовний дискурс, відеоблог (влог), емотивна лексика, емоційний стан, негативна емоція, прикметник, іменник, дієслово, прислівник, вигук, semantics, conversational discourse, video blog (vlog), emotive lexis, emotional state, negative emotion, adjective, noun, verb, adverb, interjection
Issue Date: 2022
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Залужна, О. О. Мовні засоби вираження негативних емоційних станів в оглядах косметичної продукції (на матеріалі YouTube відео англійськомовних влогерів) / О. О. Залужна, В. Р. Магльона // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2022. – Т. 1, вип. 23. – С. 126–130. – Бібліогр.: с. 129–130 (15 назв); рез. укр., англ. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/23/part_1/24.pdf
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: У даній науковій розвідці розглядаються морфологічні способи номінації негативних емоційних станів у віртуальному розмовному Інтернет-дискурсі на матеріалі відеооглядів косметичної продукції англійськомовними блогерами США. Установлено, що дослідження емоційних станів посідає чільне місце у сучасній лінгвістичній науці, адже емоції є ключовим компонентом особистості людини, які допомагають сприймати та оцінювати навколишнє середовище та взаємодіяти із соціумом. Визначено, що відеоогляд є однією з найпродуктивніших форм сучасного віртуального розмовного дискурсу, що зумовлене популярністю та багатоаспектністю відеоблога як популярного способу Інтернет-комунікації; з’ясовано, що емоційність та експресивність мовлення є одним із основних чинників, які привертають увагу глядача, сприяють збільшенню кількості підписників, допомагають розповсюджувати та популяризувати контент. Установлено, що у соціальних мережах негативні емоції (передусім злість та обурення) викликають більший відгук та залученість глядача, ніж позитивні (радість, захоплення), що з-поміж іншого обумовлює актуальність вибору емпіричного матеріалу дослідження. Матеріалом дослідження слугують 130 лексичних емотивів на позначення негативних емоцій, дібраних методом суцільної вибірки з відеооглядів косметичної продукції англійськомовними відеоблогерами США; джерелом емпіричного матеріалу обрано платформу YouTube через її актуальність та значущість для сучасного суспільства. Проведено аналіз та систематизацію емпіричного корпусу дослідження, що дозволило виокремити п’ять частин мови, за допомогою яких відеоблогери виражають негативні емоційні стани: прикметники, іменники, дієслова, прислівники та вигуки. Кількісно домінують прикметники; значно меншу продуктивність демонструють іменники, дієслова, прислівники та вигуки.
The present research is devoted to the study of morphological means involved into nomination of negative emotional states in virtual conversational Internet-discourse based on video reviews of cosmetic products by English-speaking American vloggers. It is determined that the study of emotional states demonstrates high productivity in the domain of modern linguistic research since emotions function as a key component of the human’s personality which help perceive and assess the surrounding world and interact with the society. It is also established that videoblog is one of the dominating forms of current virtual conversational discourse which fact is predetermined by popularity and multifaceted character of the videoblog as a phenomenon of modern Internet communication; it is found that emotions and expressivity are basic elements which attract the viewer’s attention, boost the increase in the number of subscribers, promote and popularize the content produced by the vlogger. Another point made is that on social media negative emotions (predominantly anger and rage) encourage active feedback from the audience and their higher involvement compared to positive emotions (such as happiness and excitement) which predetermines the choice of the empirical material. The empirical database comprises 130 units (lexical emotives) denoting negative emotional states which were selected by continuous sampling from video reviews of cosmetic products made by English-speaking American vloggers; the source of empirical material is a video hosting platform YouTube whose choice is explained by its value and significance for modern society. The analysis and systematization of the empirical database allowed to single out five parts of speech with the help of which vloggers express their negative emotional states: adjectives, nouns, verbs, adverbs, and interjections. The dominating group is represented by adjectives whereas nouns, verbs, adverbs, and interjections comprise much smaller number of the units under analysis.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/61922
ISSN: 2663-4899
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 23 Том 1 2022



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.