Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8169
Title: Переваги маркетингової стратегії просування інтегрованих банківських послуг для аграрних підприємств
Authors: Брітченко, Ігор Геннадійович
Момот, Олександр Михайлович
Keywords: Цінність маркетингової стратегії, інтегрованих банківських послуг, стратегія, економічна привабливість, попит на банківські послуги, формування, споживач банківських продуктів, укладення угоди з банком, зміна облікової ставки, привабливість підприємства, вексельні платіжні інструменти, маркетингові рішення
Issue Date: 27-Nov-2008
Publisher: Полтава: ПД ПДАА
Citation: Брітченко І.Г., Момот О.М. Переваги маркетингової стратегії просування інтегрованих банківських послуг для аграрних підприємств // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Удосконалення управління ресурсами підприємств АПК в умовах глобалізації економіки” 26-27 листопада 2008 р.– Полтава: ПД ПДАА, 2008. – С. 91 - 93.
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8169
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.doc32.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.