Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10180
Title: Інновації у банківському маркетингу
Other Titles: Інновації у банківському маркетингу
Authors: Брітченко, Ігор Геннадійович
Keywords: підвищення конкуренції, ринок банківських продуктів, національний ринок банківських продуктів, інноваційний підхід, просування банківських продуктів, банківський маркетинг, розширенні асортименту банківських продуктів, інтеграція банківської системи України, світова та європейська банківська система, інтернет-продукти комерційних банків, розвиток маркетингових інновацій, інтернет-рахунки, інтернет-продукти комерційних банків, мобільний банкінг
Issue Date: 21-Sep-2007
Publisher: Суми: СумДУ
Citation: І.Г. Брітченко Інновації у банківському маркетингу // Збірник тез доповідей Першої міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу” – Суми: СумДУ, 2007.–С. 37-41.
Series/Report no.: УДК 658.8.001.76:658.62.009.12;
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10180
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Інновації у банківському маркетингу.pdf3.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.