Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10195
Title: Структурні зміни у банківському маркетингу під впливом інформаційних технологій
Other Titles: Структурні зміни у банківському маркетингу під впливом інформаційних технологій
Authors: Брітченко, Ігор Геннадійович
Момот, Олександр Михайлович
Keywords: інформаційно-комунікаційні технології, ІКТ, структура менеджменту, ІТ-ринку, клієнтозорієнтованість економіки
Issue Date: 24-Apr-2008
Publisher: Полтава: РВВ ПУСКУ
Citation: І.Г. Брітченко Структурні зміни у банківському маркетингу під впливом інформаційних технологій / І.Г. Брітченко, О.М. Момот // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної кон-ференції „Структурні зміни в економіці та освіті під впливом інформаційно-комунікаційних технологій” (24 - 25 квітня 2008 р.) – Полтава: ПУСКУ, 2008. – С. 7 - 9.
Series/Report no.: ББК 65с51+74.58с51;УДК 33 (477): 004
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10195
ISBN: 978-966-7971-62-5
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.