Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10198
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБрітченко, Ігор Геннадійович-
dc.date.accessioned2016-09-25T21:49:11Z-
dc.date.available2016-09-25T21:49:11Z-
dc.date.issued2008-11-27-
dc.identifier.citationІ.Г. Брітченко Роль маркетингу при побудові сучасної обліково-аналітичної системи підприємства // Збірник тез доповідей на засіданні круглого столу „Актуальні проблеми побудови сучасної обліково-аналітичної системи підприємства” 27 листопада 2008 р.– Полтава: РВВ ПУСКУ. – С. 9 - 11.uk
dc.identifier.isbn978-966-184-016-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10198-
dc.descriptionТези розкривають актуальне дискусійне питання щодо ролі маркетингу при обліку та аналізу активів підприємства з метою більшої відповідності даних балансу ринковим умовам господарювання з метою запровадження сучасних методик в національну практику.uk
dc.description.abstractТези розкривають актуальне дискусійне питання щодо ролі маркетингу при обліку та аналізу активів підприємства з метою більшої відповідності даних балансу ринковим умовам господарювання з метою запровадження сучасних методик в національну практику.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПолтава: РВВ ПУСКУuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 657 (477);ББК 65.052.9(4Укр)21-
dc.subjectобліково-аналітична система підприємстваuk
dc.subjectмеханізми визначення вартостіuk
dc.subjectоблікова вартість активівuk
dc.subjectринкова вартістьuk
dc.subjectоблікова вартість нерухомостіuk
dc.subjectоприбуткування активуuk
dc.subjectриокова економікаuk
dc.subjectмаркетингова службаuk
dc.titleРоль маркетингу при побудові сучасної обліково-аналітичної системи підприємстваuk
dc.title.alternativeРоль маркетингу при побудові сучасної обліково-аналітичної системи підприємстваuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.