Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10501
Title: Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх обліковців з реєстрації бухгалтерських даних
Authors: Ростока, Марина Львівна
Keywords: професійна компетентність, обліковець з реєстрації бухгалтерських даних, критерій, показник, рівень сформованості, професійна підготовка
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво «УжНУ»
Citation: Ростока, М. Л. Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх обліковців з реєстрації бухгалтерських даних [Текст] / М. Л. Ростока // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 155–158. – Бібліогр.: с. 157 (7 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У процесі дослідження особливостей формування професійної компетентності майбутніх обліковців з реєстрації бухгалтерських даних постає питання критеріальних характеристик процесу професійної підготовки вище згаданих кваліфікованих робітників. Метою статті є визначення та обґрунтування критеріїв, показників та рівнів сформованості професійної компетентності у обліковців, що є компонентом побудови моделі та реалізації педагогічних умов її формування.
In the course of studies of the formation of professional competence of accounting clerks for recording accounting date raises the question of performance of criterion processes training of above mentioned skilled workers. The purpose of this paper is to defi ne and study criteria, indicators and level of development of professional competence is component model for building and implementation of pedagogical conditions its formation.We have identifi ed the following components of professional competence of a student: motivational target, sociological and psychological, cultural and technological (informative). Accordingly, for the diagnosis of formation of the integrative properties of the individual we have highlight motivational and volitional, personal, operational and activity, and organizational and technological criteria, to refl ect the content components of professional competence. Using these criteria the levels of formation of professional competence of future accounting clerks for recording accounting date have been defi ned – elementary, basic, adequate and harmonious.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10501
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 37 - 2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.