Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10510
Title: Формування гуманістично-спрямованої фізичної культури студентів економічних спеціальностей
Authors: Соломко, Надія Федорівна
Лосик, Вікторія Георгіївна
Тимошенко, Володимир Валерійович
Keywords: фізична культура, гуманістична спрямованість, спортивна орієнтація, фізичне виховання
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво «УжНУ»
Citation: Соломко, Н. Ф. Формування гуманістично–спрямованої фізичної культури студентів економічних спеціальностей [Текст] / Н. Ф. Соломко, В. Г. Лосик, В. В. Тимошенко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 171–173. – Бібліогр.: с. 173 (6 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглядається актуальна проблема сучасності – формування гуманістично-спрямованої фізичної культури у студентської молоді. Особливе місце у цьому процесі займають заняття з фізичного виховання та використання спортивно-орієнтованих технологій в ході організації цих занять. У статті подано результати теоретичного дослідження проблеми ціннісного ставлення студентів економічних спеціальностей машинобудівної академії до фізичної культури. Було визначено мотиви та інтереси студентів щодо фізичної культури та спорту, а також фактори, що сприяють прагненню до фізичного самовдосконалення студентів.
The article considers the topical problem of modernity – formation of humanistic-directed physical culture in students. The physical education classes and application of sports-oriented technology in the organization of the classes take an important place in this process. The article presents the results of a theoretical investigation of the problem of value attitude of economic specialties students to Physical Culture at Engineering Academy. There has been revealed the age structure of the motives and interests of students in the fi eld of physical education and sports, as well as factors and motivations that contribute to the formation of motivation of teenagers to physical self-improvement. Recommendations have been made allowing to make changes to the programme of physical education in a high school. The necessity of transition from the traditional system of physical education to new forms of education has been grounded. The features of a sports-oriented education and its impact on the personal development of students have been considered. And a new concept of self-oriented education is the reorientation of purpose, objectives, forms and methods of physical training is targeted to the student's personality.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10510
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 37 - 2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.