Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1086
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГодлевська, В.Ю.-
dc.date.accessioned2015-02-17T08:30:53Z-
dc.date.available2015-02-17T08:30:53Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГодлевська, В. Ю. Політика соціалістичного уряду Іспанії у сфері туризму як важливої галузі національної економіки (1982-1996 рр.) [Текст] / В. Ю. Годлевська // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Історія / М.М. Вегеш, С.В. Віднянський, В.Є. Задорожний, І.М. Ліхтей. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2013. – Вип. 1(30). – С. 112–119. – Рез. англ., рос. – Бібліогр.: с. 117–119 (23 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1086-
dc.descriptionIn the article the policy of Spanish socialistic working party is investigated concerning forming of tourist sphere. An author lights up basic factors which influenced on converting of tourism into one of important industries of national economy. Research of features of flowing of the noted processes is carried out on the basis of analysis of legislative base 1980 are middles of 90th. Keywords: economy, economic policy, tourism, infrastructure, tourist agencies, tourist marketing.uk
dc.description.abstractУ статті досліджується політика Іспанської соціалістичної робітничої партії стосовно форму- вання туристичної сфери. Автор висвітлює основні чинники, які вплинули на перетворення туризму на одну з важливих галузей національної економіки. Дослідження особливостей протікання відмічених процесів здійснене на підставі аналізу законодавчої бази 1980 – середини 1990-х років. Ключові слова: економіка, економічна політика, туризм, інфраструктура, туристичні агентства, ту- ристичний маркетинг.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesІсторія;-
dc.subjectекономікаuk
dc.subjectекономічна політикаuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectінфраструктураuk
dc.subjectтуристичні агентстваuk
dc.subjectтуристичний маркетингuk
dc.titleПолітика соціалістичного уряду Іспанії у сфері туризму як важливої галузі національної економіки (1982-1996 рр.)uk
dc.title.alternativePolicy of the socialist government of Spain in tourism as an important branches of national economy (1982 – 1996 years)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Історія Випуск 1(30) - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.