Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11168
Title: Вплив ігрових методів навчання на пізнавальну активність і якість знань учнів при вивченні неорганічної хімії в школі
Other Titles: Effect of the gaming teaching methods on the quality of cognitive activity and knowledge of students at the study of inorganic chemistry at school
Authors: Стерчо, Іванна Петрівна
Keywords: ігрові методи навчання, ігрова діяльність, активізація пізнавальної діяльності, урок хімії
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Стерчо, І. П. Вплив ігрових методів навчання на пізнавальну активність і якість знань учнів при вивченні неорганічної хімії в школі [Текст] / І. П. Стерчо // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Хімія / редкол.: С.Ю. Чундак (голова), І.Є. Барчій, С.М. Сухарев, В.Г. Лендєл та ін. – Ужгород : Говерла, 2015. – Вип. 1 (33). – C. 93–96. – Бібліогр.: с. 96 (6 назв).
Series/Report no.: Хімія;
Abstract: Метою даного дослідження є виявлення факторів та педагогічних умов успішного застосування ігор, орієнтованих на активізацію пізнавальної діяльності школярів при вивченні неорганічної хімії.
Methodical materials with an emphasis on game forms of lessons have been developed. Efficiency of games in the learning process was experimentally investigated. It was shown the work of teacher according to given technique solves the problem of compatibility with various temperaments of pupils in the same class.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11168
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Хімія Випуск 1 (33) - 2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.