Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11238
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовтун, Е. О.-
dc.contributor.authorБондар, І. О.-
dc.contributor.authorГуменюк, А. А.-
dc.date.accessioned2017-01-13T10:52:34Z-
dc.date.available2017-01-13T10:52:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКовтун, Е. О. Особливості розробки маркетингової стратегії для здійснення оптимізаціїзовнішньоекономічної діяльності підприємства [Текст] / Е. О. Ковтун, І. О. Бондар, А. А. Гуменюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип.6. Ч. 1. – С. 169–171. – Бібліогр.: с. 171 (10 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11238-
dc.description.abstractУ роботі досліджено позитивний вплив маркетингової стратегії на зовнішньоекономічну діяльність під- приємства, а також різні підходи до визначення сутності поняття «маркетингова стратегія». Визначено основні напрям- ки формування маркетингової стратегії та перешкоди, які виникають у процесі здійснення маркетингових досліджень. Підкреслено значення використання засобів Інтернет-маркетингу для підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства шляхом використання нових каналів зв’язку, реклами та доступу до інформації. Ключові слова: маркетингова стратегія, зовнішньоекономічна діяльність, маркетингова стратегія у зовнішньоекономічній діяльності, Інтернет.uk
dc.description.abstractWe have investigated the positive effect of marketing strategy on foreign economic activity of the enterprise, as well as different approaches to defining the essence of the concept of «marketing strategy». The basic directions of formation of marketing strategy and obstacles that arise in the process of marketing research. The significance of the use of online marketing tools to increase the efficiency of foreign economic activity of the enterprise through the use of new communication channels, advertising and access to information. Key words: marketing strategy, foreign economic activities, marketing strategy in foreign economic activity, the Internet.We have investigated the positive effect of marketing strategy on foreign economic activity of the enterprise, as well as different approaches to defining the essence of the concept of «marketing strategy». The basic directions of formation of marketing strategy and obstacles that arise in the process of marketing research. The significance of the use of online marketing tools to increase the efficiency of foreign economic activity of the enterprise through the use of new communication channels, advertising and access to information. Key words: marketing strategy, foreign economic activities, marketing strategy in foreign economic activity, the Internet.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk
dc.subjectмаркетингова стратегія у зовнішньоекономічній діяльностіuk
dc.subjectІнтернетuk
dc.titleОсобливості розробки маркетингової стратегії для здійснення оптимізації зовнішньоекономічної діяльності підприємстваuk
dc.title.alternativeThe specific marketing strategy in the foreign economic activity of enterpriseuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 6 Частина 1 - 2016



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.