Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11349
Title: Педагогічна майстерність як вищий рівень педагогічної діяльності
Other Titles: Pedagogical skills as the highest level of teaching activity
Authors: Мочан, Тетяна Михайлівна
Keywords: педагогічна майстерність, професійна діяльність, педагогічна діяльність
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Мочан, Т. М. Педагогічна майстерність як вищий рівень педагогічної діяльності [Текст] / Т. М. Мочан // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 129–131. – Бібліогр.: с. 130 (7 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглядаються проблеми розвитку педагогічної майстерності як найвищий рівень педагогічної діяльності з огляду ступеня впровадження педагогічних знань, наявності певних властивостей, рис, розвиток яких забезпечить професійний саморозвиток педагога. Запропоновано дефініційний аналіз поняття «педагогічна майстерність», його особливості. Досліджено сутність таких його елементів як гуманістична спрямованість, професійна компетентність, педагогічні здібності; педагогічна техніка. Враховуючи специфіку педагогічної майстерності, багатовимірність цього поняття розглянуто структуру та ключові компоненти. Ключові слова: педагогічна майстерність, професійна діяльність, педагогічна діяльність.
The article deals with the problems of pedagogical skills’ development as the highest level of teaching activity, considering the extent of the pedagogical knowledge introduction, the availability of certain characteristics and features, development of which will provide professional self-development of the teacher. The article reveals the definitional analysis of the concept of "pedagogical skills" and its main features. It has also been researched the essence of such elements as humanistic orientation, professional competence, teaching ability; pedagogical technique. The structure and the key components have also been discussed, taking into account the specificity of pedagogical skills and the multidimensionality of the concept. Key words: pedagogical skills, professional activity, teaching activity.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11349
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.