Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11349
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМочан, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-01-19T10:16:11Z-
dc.date.available2017-01-19T10:16:11Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМочан, Т. М. Педагогічна майстерність як вищий рівень педагогічної діяльності [Текст] / Т. М. Мочан // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 129–131. – Бібліогр.: с. 130 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11349-
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблеми розвитку педагогічної майстерності як найвищий рівень педагогічної діяльності з огляду ступеня впровадження педагогічних знань, наявності певних властивостей, рис, розвиток яких забезпечить професійний саморозвиток педагога. Запропоновано дефініційний аналіз поняття «педагогічна майстерність», його особливості. Досліджено сутність таких його елементів як гуманістична спрямованість, професійна компетентність, педагогічні здібності; педагогічна техніка. Враховуючи специфіку педагогічної майстерності, багатовимірність цього поняття розглянуто структуру та ключові компоненти. Ключові слова: педагогічна майстерність, професійна діяльність, педагогічна діяльність.uk
dc.description.abstractThe article deals with the problems of pedagogical skills’ development as the highest level of teaching activity, considering the extent of the pedagogical knowledge introduction, the availability of certain characteristics and features, development of which will provide professional self-development of the teacher. The article reveals the definitional analysis of the concept of "pedagogical skills" and its main features. It has also been researched the essence of such elements as humanistic orientation, professional competence, teaching ability; pedagogical technique. The structure and the key components have also been discussed, taking into account the specificity of pedagogical skills and the multidimensionality of the concept. Key words: pedagogical skills, professional activity, teaching activity.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk
dc.titleПедагогічна майстерність як вищий рівень педагогічної діяльностіuk
dc.title.alternativePedagogical skills as the highest level of teaching activityuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.