Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11542
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Полюк, Віктор Степанович | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-26T11:33:18Z | - |
dc.date.available | 2017-01-26T11:33:18Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Полюк, В. С. Принципи формування професійної готовності персоналу прикордонного відомства [Текст] / В. С. Полюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 149–152. – Бібліогр.: с. 151–152 (7 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11542 | - |
dc.description.abstract | В статті досліджене питання ефективного формування професійної готовності персоналу прикордонного відомства. Проаналізовано основні принципи навчання. На основі теоретичного аналізу визначено групи принципів формування професійної готовності персоналу прикордонного відомства до виконання службових обов’язків з урахуванням специфі4ки діяльності відомства. Розроблено чотири групи принципів, які стали основою для оптимальної організації навчально-виховного процесу. До них віднесено: соціально-політична, психолого-педагогічна, організаційна та специфічна. Ключові слова: принципи навчання, професійна готовність, прикордонне відомство, професійна підготовка. | uk |
dc.description.abstract | The article explored the issue of forming effective professional readiness of border agency staff. The basic principles of learning have been considered. Based on the theoretical analysis the principles of formation of professional readiness of border agency staff to perform their duties have been defined, taking into account the specifics of the department. The group of four principles have been defined which are the basis for the optimal organization of the educational process. These include: social, political, psychological, pedagogical, organizational and specific. Key words: principles of teaching, professional preparedness, border agencies, professional training. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | принципи навчання | uk |
dc.subject | професійна готовність | uk |
dc.subject | прикордонне відомство | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.title | Принципи формування професійної готовності персоналу прикордонного відомства | uk |
dc.title.alternative | Principles of professional readiness of border agency staff | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ПРИКОРДОННОГО ВІДОМСТВА.pdf | 360.99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.