Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11562
Title: Принципи добору змісту підручника з іноземної мови для студентів юридичних спеціальностей
Other Titles: Principles of selection the foreign language textbook’s content for law students
Authors: Федоренко, Олександр Миколайович
Keywords: функції підручника, зміст підручника, іншомовна професійна компетентність, студенти юридичних спеціальностей
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Федоренко, О. М. Принципи добору змісту підручника з іноземної мови для студентів юридичних спеціальностей [Текст] / О. М. Федоренко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 203–206. – Бібліогр.: с. 205–206 (7 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: В статті актуалізується проблема добору змісту підручників з іноземної мови для студентів юридичних спеціальностей, з метою підвищення рівня іншомовної підготовки майбутнього фахівця у сфері професійної комунікації. Охарактеризовано основні функції підручника, здійснено аналіз освітніх стандартів та визначено сфери професійної діяльності випускника юридичного вузу. Запропоновано принципи добору змісту підручника для формування у студентів юридичних спеціальностей іншомовної професійної компетентності з урахуванням компетентісно-діяльнісної парадигми навчання, сформульовано підходи до його дидактичної побудови. Ключові слова: функції підручника, зміст підручника, іншомовна професійна компетентність, студенти юридичних спеціальностей.
The article examines the problem of selection the foreign language textbook’s content for law students in order to increase the future specialists’ foreign language skills in the field of professional communication. The author defines the basic functions of a textbook, analyses the educational standards and determinates the fields of professional activities the graduates from the law faculties. Principles of the textbook’s content selection in order to form the foreign language professional competence by law students on the base of competence-oriendted learning activity and didactic approaches to ist construction are formulated. Key words: functions textbook, textbook content, foreign language professional competence, law students.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11562
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.