Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12001
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСідун, Мар’яна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-02-16T09:27:58Z-
dc.date.available2017-02-16T09:27:58Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСідун, М. М. До проблеми класифікації мовленнєвих ситуацій у професійній діяльності вчителя іноземної мови початкової школи [Текст] / М. М. Сідун // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 150-153. – Бібліогр.: с. 152 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12001-
dc.description.abstractУ статті визначено й досліджено роль мовленнєвих ситуацій як засобу формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи. Автор наголошує на важливості використання навчальних мовленнєвих ситуацій у професійній діяльності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи. Ключові слова: навчальна ситуація, мовленнєва навчальна ситуація, професійна компетентність, критерії поділу, педагогічний процес.uk
dc.description.abstractThe article defines and investigates the role of speech situations as a means of professional competence of future teachers of foreign language elementary school. The author stresses the importance of training speech situations in the future professional activity of foreign language elementary school. Keywords: learning situations, language learning situations, professional competence, criteria division, pedagogical process.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectнавчальна ситуаціяuk
dc.subjectмовленнєва навчальна ситуаціяuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectкритерії поділуuk
dc.subjectпедагогічний процесuk
dc.titleДо проблеми класифікації мовленнєвих ситуацій у професійній діяльності вчителя іноземної мови початкової школиuk
dc.title.alternativeThe problem of classification of speech situations in the professional activity of foreign language teachers of a primary schooluk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.