Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12115
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПахуча, Е. В.-
dc.date.accessioned2017-02-23T07:31:37Z-
dc.date.available2017-02-23T07:31:37Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПахуча, Е. В. Проблеми формування соціальної відповідальності бізнесу [Текст] / Е. В. Пахуча // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород: Гельветика, 2016. – Вип.8. Ч. 2. – С. 46–49. – Бібліогр.: с. 49 (12 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12115-
dc.description.abstractУ роботі наведено основні сучасні проблеми формування соціальної відповідальності бізнесу. Ува- га сконцентрована на формуванні соціальної відповідальності крізь призму взаємозв’язку моральності суспільства й економічного розвитку. Розглянуто основні форми соціальної відповідальності бізнесу в Україні. Проаналізовано вплив реалізації політики соціальної відповідальності на підприємницьку діяльність. Визначено сильні і слабкі сторо- ни реалізації соціальної відповідальності у сфері бізнесу. Ключові слова: соціальна відповідальність, бізнес, суспільна свідомість, форми соціальної відповідальності, сторони реалізації соціальної відповідальності.uk
dc.description.abstractThe work deals with the main current problems of the corporate social responsibility formation. The attention is paid to the formation of social responsibility in light of interrelation of the public morality and economic development. The main forms of the corporate social responsibility in Ukraine are described. The effect of the social responsibility policy on the entrepreneurial activity is analyzed. The strengths and weaknesses of social responsibility realization in business are defined. Key words: social responsibility, business, public spirit, forms of social responsibility, sides of social responsibility realization.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk
dc.subjectбізнесuk
dc.subjectсуспільна свідомістьuk
dc.subjectформи соціальної відповідальностіuk
dc.subjectсторони реалізації соціальної відповідальностіuk
dc.titleПроблеми формування соціальної відповідальності бізнесуuk
dc.title.alternativeProblems of the corporate social responsibility formationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 8 Частина 2 - 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ.pdf283.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.